Informera och inspirera i sociala media!

 
Genom att hitta det unika i din produkt eller tjänst har du alla möjligheter att informera och inspirera i sociala media. När du presenterar intressant läsning väcks en nyfikenhet och intresse hos dina kunder som stärker kundrelation och varumärke.
 
Ge och du får tillbaka...
 
Det handlar om att ge mer än att sälja. Det funkar inte att bara "pang på" berätta om och om igen att produkten är super och designen i världsklass. Fokusera hellre på en bra historia och intressanta fakta som kan hjälpa dina kunder att få svar på sina frågor.
 
Nu sover tusentals kvinnor bättre!
 
När det gäller att lösa problem och hitta en unik produkt är Birgitta Brattsell, 2B Sleeping, ett lysande exempel. Efter att under några år haft klimakteriebesvär som inneburit att hon svettats på nätterna började hon söka efter hjälpmedel. Så småningom fann hon en pyjamas som ”slukar upp svetten”. Det fungerar så att när tyget kommer i kontakt med huden så sugs fukten upp, transporteras genom tyget och dunstar sedan bort.
 
Hon lanserade sina sovkläder hösten 2007 som säljs via base medias E-handel och numera sover tusentals svenska kvinnor mycket bättre.
 
"Jag får hela tiden mejl och telefonsamtal från nöjda kvinnor vilket är mycket roligt!, säger Birgitta. Nu har jag tagit steget ut på Facebook för att i samarbete med base media nå ut till fler i min målgrupp och där finns alla möjligheter att använda sig bland annat av denna marknadsföringskanal." 
 
Birgitta marknadsför sig idag traditionellt (annonser, artiklar), via webbplatsen, sökmotormarknadsföring, nyhetsbrev och Facebook.
 
 
Är du också nyfiken på hur ditt företag kan nå ut på Internet?
Tveka inte att kontakta oss så tar vi en förutsättningslös diskussion om hur vi kan hjälpa dig och vad du böra tänka på.
 
Med vänlig hälsning
base media - Er webb är vår sida!