Nu blir det Herrgårdsnöjen på Baggböle Herrgård!

 
I ett samarbete med Iguana Advertising har base media levererat den nya webbplatsen för Herrgårdsnöjen och Baggböle Herrgård, där Iguana Advertising stod för design och base media för teknisk lösning.
 
- Med vår basepro multi kan båda webbplatser administreras från ett och samma webbverktyg, säger Ann Klefbohm, base media.
 
- Eftersom vi kommer att använda webbplatsen kontinuerligt i vår marknadsföring är det mycket viktigt att vi kan sköta den själva, säger Robert Nilsson, ägare Baggböle Herrgård. Verktyget som base media har levererat är både pedagogiskt och logiskt vilket sparar vår tid.
 
Baggböle Herrgård, en anrik restaurang, event- och konferensanläggning belägen en bit utanför Umeå centrum, presenterar nu ett nytt underhållningskoncept: Herrgårdsnöjen.
 
- Tre kvällar i veckan kommer vi att förvandla herrgården till ett underhållningspalats, fortsätter Robert. Vi kommer att erbjuda middagsshower som både överraskar och förundrar. Till denna underhållning har vi också utvecklat smakfulla menyer baserat på våra lokala råvaror.
 
Den första showen startar redan 1 oktober med underhållningen ”Huset minns” – en fullkomligt sann och fullkomligt lögnaktigt ruskig spökhistoria som serveras tillsammans med en god trerättersmiddag.
 
- För bästa möjlighet att analysera den nya webbplatsen implementeras Google Analytics, säger Rebecca Hansson, verksamhetsansvarig SEO base media.
 
- Google Analytics är ett verktyg för webbanalys som ger omfattande information om webbplatsens trafik och hur besökarna använder webbplatsen. Med Google Analytics och korrekta rapporter kan Baggböle Herrgård arbeta fram en webbplats som bland annat leder till fler omvandlingar, fortsätter Rebecca.
 
 
 
För mer information kring webblösningar, CMS och design kontakta:
 
Ann Klefbohm
090 - 12 69 40
070 - 201 66 28
 
 
För mer information kring SEO (sökmotoroptimering) och Google Analytics kontakta:
 
Rebecca Hansson
0940 556 15
070 – 556 15 73